PersAt uzņēmuma logo

Pievienots: 01 aprīlī 2016
Uzdevums: logotipa un korporatīvā stila izveide personāla atlases uzņēmumam.
Apraksts:

Mēs pārveidojām uzņēmuma PersArt logo dizainu, izstrādājām  zīmola grāmatu ar ieteikumiem logo izmantošanai.

Uzņēmuma dibinātāja Evija Jasūne praktiski pielieto tādu zinātni kā socionika.

Tā ir zinātne par informācijas metabolismu. Tiek uzskatīts, ka pastāv 16 cilvēku tipi. Katrs tips sev raksturīgā veidā saņem, apstrādā un nodod informāciju.

 

Tāpēc vieniem cilvēkiem patīk citu cilvēku sabiedrība, bet otru nepatīk, tāpēc vienam tipam labāk padodas vienas profesijas, bet citiem — citas. Tāpēc vīrietis izvēlas sev vienu sievieti, dzīvo ar viņu ilgi un laimīgi un viņiem ir pilnīga sapratne, bet ar citu sievieti viņam ir nepārtraukti strīdi.   

Par klientu:

PersAt ir atvasinājums no latviešu "personāla atlase", "personāla attīstība", "personīga attieksme", "personas attīstība". Tas viss saistīts ar personības izaugsmi, attiecību attīstību starp cilvēkiem, kā arī profesionālo iemaņu attīstību.