Mūzikas instrumentu veikala logotips un korporatīvā identitāte BestMusic

Pievienots: 01 decembrī 2018
Uzdevums: izstrādāt logotipu, stilu, vizītkartes un zīmola grāmatu lielākajiem mūzikas instrumentu un aprīkojuma izplatītājiem šovbiznesam pēcpadomju terotorijā
Apraksts: A & T Trade maina sava fiziskā un tiešsaistes veikala nosaukumu uz BestMusic. Mūsu uzdevums bija nākt klajā ar jaunu, modernu logo, korporatīvās identitātes elementiem, vizītkartēm.

Tā rezultātā mēs izstrādājām 3 logotipa versijas - galvenās vienu un divas palīgierīces. Katra versija ir piemērota konkrētam lietošanas gadījumam.

Vienkāršotā versija ir paredzēta maziem vienumiem, kur nav pietiekami daudz brīvas vietas galvenajai versijai, piemēram, bungu nūjām. Vai arī versija ar paskaidrojošu rokturi - izmantošanai kā veikala izkārtne.

Mēs arī sagatavojām rokasgrāmatu par korporatīvās identitātes lietošanu, kas detalizēti aprakstīja principus un likumus darbam ar logotipu.

Par klientu: Firma ATTRADEMUSIC ir lielākais mūzikas instrumentu un šovbiznesa aprīkojuma izplatītājs Baltijas un NVS valstīs (post-padomju teritorijā)